پرسپولیس چهل امتیازی شد!
پرسپولیس چهل امتیازی شد!
یه زمان با چهل امتیاز میشد قهرمان لیگ شد اما پرسپولیس توی یه نصف فصل چهل امتیاز گرفته
یه زمان با چهل امتیاز میشد قهرمان لیگ شد اما پرسپولیس توی یه نصف فصل چهل امتیاز گرفته
- ۵۶۷
- ۰۹ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط