اگه شماره ی منو داشتی توی گوشیت چی سیوم می کردی؟

اگه شماره ی منو داشتی توی گوشیت چی سیوم می کردی؟
تو کامنتا بهم بگو🧡
دیدگاه ها (۲۲)

تو توی چه ماهی به دنیا اومدی؟ تو کامنتا بهم بگو🧡

خب سوال~~

اگه خواستی تو کامنتا بهم بگو چی بهت گفتن🙃✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧#vbi...

اگه دوست داشتی تو کامنتا بگو ازش بیشتر بزارم 🎀✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط