میدونم که میدونی..

میدونم که میدونی..
دیدگاه ها (۱)

کی فکرشو میکرد!!؟هه ..من که فکرشو نمیکردم؛(

هان؟!

تنهام نزار دیوونه...

عشقم...هرلحظه ب یادتم و تو...منو ....؛(

گریم

این لباس الکسراندرا میدونم زشته ولی خودم طراحی کردم...مهم ني...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط