با دیدن اینا یاد این تیکه از توضیح اوتاکو ها افتادم

با دیدن اینا یاد این تیکه از توضیح اوتاکو ها افتادم
پسرها گوز هستن
به دخترا میگن فرشته
به پسرا گوز
خدا جنسیت نداره
خدا اصلا آدم نیست
خدایی چرا انقدر پسرا رو دست کم میگیرن؟یا من اینجوری حس میکنم؟
دیدگاه ها (۰)

فعالیت برگشتهعلامت حاکم بزرگ،ایران!احترام بگذارید!😂

آخرین پستام در این کانال: @raminjafarniaو اینکه دیگه نه اینج...

#مافیا_عزیز_من#Part3همه رو بیرون میکنه. گوشیش زنگ میخوره و ت...

پارت ۲۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط