با دیدن اینا یاد این تیکه از توضیح اوتاکو ها افتادم
با دیدن اینا یاد این تیکه از توضیح اوتاکو ها افتادم
پسرها گوز هستن
به دخترا میگن فرشته
به پسرا گوز
خدا جنسیت نداره
خدا اصلا آدم نیست
خدایی چرا انقدر پسرا رو دست کم میگیرن؟یا من اینجوری حس میکنم؟
پسرها گوز هستن
به دخترا میگن فرشته
به پسرا گوز
خدا جنسیت نداره
خدا اصلا آدم نیست
خدایی چرا انقدر پسرا رو دست کم میگیرن؟یا من اینجوری حس میکنم؟
- ۱۹۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط