حالا هی مسخره کنین تازه یه نفرشونم فوت کرده.

حالا هی مسخره کنین تازه یه نفرشونم فوت کرده.
دیدگاه ها (۱)

تابلو شبرنگی که خودم کشیدم .چطوره؟ نظر بدین.😘

😂 😂 😂

سلام همگی👋 بالاخره بعد چند وقت برگشتم ویس دلم تنگ شده بود و...

دقیقا

#به_وقت_دلتنگیبه‌او‌بگویید‌زیباترین‌غمم‌بود:)🖤🦋

#به_وقت_دلتنگیحالا درسته هی مسخره بازی در میارم ولی واقعا خس...

من هی میام مسخره نکنم... هی خودشون سوژه درست میکنن🤷🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط