گفته بودی

گفته بودی

بلدی حال مرا خوب کنی

حال ما خوبْ

خرابست..

به آن دست نزن..!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‍‌‌‌‌‌‌‎‏‎‌‎‏‎‌
دیدگاه ها (۰)

هیچ خبردارید باز داره عید میشه؟؟؟

هعیییی لوفی تو چقدر خوب بودی که تونستی حال همرو خوب کنی مشتی...

پسره فشاری بلدی اینجور ادیت بزنی تو نتونستی یه جلوه هم براش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط