بگیرت بخوابید مگه مدرسه ندارید:-(

بگیرت بخوابید مگه مدرسه ندارید:-(
دیدگاه ها (۹)

شانس گندم من الان خوابم نمیره

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

خوب دیگه بشه ها من برم .براتون فردای خوبی ارزو میکنم:-(:-(:-...

فالو کنی بزنگم بیاد بگیرت🎀🎀😂

سوال پست:اگه درس و مدرسه رو دوست ندارید کامنت بزارین

خب آخه مگه من ازتون نپرسیدن که اگه دوست ندارید منحرفانه نمی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط