خلاصه تولدم يادتوووون بره واي بحالتون

خلاصه تولدم يادتوووون بره واي بحالتون


مخصوصااا بعضيا
دیدگاه ها (۸)

T_T

" ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ " ﺗﺎﻭﺍﻥ ﻫﻤﻪ " ﻧﻪ " ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﮕﻔﺘﻢ ﺗﺎ ﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﮑﻨ...

اكه صاحب عكس شناختيد،،،،كامنتجايزه داره

خب ج خبرا

خلاصه که تولدم مبارک..:)

و باز هم ایده ی ناخونننننننننن

عروسی منو ریتا خوشگلههه😄🎀چون از حجم زیاد درسا خسته شده بود، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط