چجور روتون میشه بگین وزیر پرسپولیسیه😒😏

چجور روتون میشه بگین وزیر پرسپولیسیه😒😏
دیدگاه ها (۳)

❤❤❤❤❤❤

واقعا افتخار میکنم به هوادارای تیم محبوبم❤😍

تیم عزاداره🖤

مهرداد تو که اینجاییبهم گفته بودن حالت خوبه...اشکال نداره عل...

ببینم بازم روتون میشه به آرمی ها بگین تاکسیکاصکی به شدت اجبا...

کسانی که هیترن هیت میدن بنظر به گرده پاشونو نمیرسید

راستشو بگین .من چجور آدمیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط