ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ

ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ
ﺑﻌﻀــﯽ ﻫﺎ
"ﺑﯽ ﺻـــﺪﺍ"
ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿَﺘـــــ ﻣﯽ ﺭﻭﻧـــﺪ
"ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ "
ﺑﺎ ﭘﺎﯼ " ﺑــــﺮﻫــــﻨــــﻪ "
ﺭﻭﯼ " ﻧﻮﮎِ ﭘﺎ "
ﭘﺎﻭﺭﭼﯿﻦ ... ﭘﺎﻭﺭﭼﯿﻦ
ﺗﺎ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺻﺪﺍﯼِ " ﺗــــــــﻖ ﺗــــﻖِ " ﮐﻔﺶ ﻫﺎﺷﺎﻥ
ﺁﮔﺎﻫﺘــــ ﮐُﻨـــﺪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺸﺎﻥ !...
ﻭ !...
ﺍﯾﻦ ﻧﻬﺎﯾـــﺖ ﻧﺎﻣـــــﺮﺩﯾﺴــــــﺖ ....
دیدگاه ها (۸)

حلالم کنید...به خصوص بابابزرگ خودش میدونه با کی هستم البته ا...

به جایی رسیدم که ...

پوزش می خواهیم ای حسین (رض) ما اهل سنت برایـت نوحـه سـرایـی ...

#کار خودم از متنش خوشم اومد درست کردم امروز چطوره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط