شب تون آرام

شب تون آرام
دیدگاه ها (۴)

.

چون نسیم نو بهار بر آشیانم کن گذرتاکه گلباران شود کلبه ویران...

.

سلام صبح آدینه تون بخیر

کسی هست شب بریم پونی تون ؟

نصف شب دیدم یه کسایی لایکم کردن ...از راه دور بوس تون میکنم ...

شماهم نصف شب وضعیت تون اینه؟☻❣“Welcome, please follow”❣☺︎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط