آهـــاااای غریبــــــه...

آهـــاااای غریبــــــه...

دستـــش را کــه گـــرفتی ...

نــوازش نکــن...

مهربــان نبــاش...

دوستــش نداشــته بــاش...

غــرورت رابرایــش نشکــن..

پیشــش اشــک نــریــز...

مراببیــن درس عبـرت بگیـــر...

عاشـــقـــش بــاشـــی میـــرود...
دیدگاه ها (۱)

آدَمـــا بــهِ طــور حتــم بـــدونه شمــا بــه راحتــی میتــ...

♥_♥

دوس جونیاااااا؟آجیمو لایک و دنبال کنین جبران می کنم(∩_∩)♥htt...

:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط