بازم دلم گرفته هوای گریه دارم
بازم دلم گرفته هوای گریه دارم
دلواپسم برا تو آهای دار و ندارم
چه سخته تو نباشی یا که تو رونبینم
تو دنیایی که نیستی سخته نفس کشیدن
رفتی تو مرد قلبم ندیدی پر دردم
آسون رفت از پیشم تو نبودش دیوونه میشم
گریه امونم و بریده امیدم نا امیده
چه حالی بود شنیدم آهنگامو شنیده
تو آخرین امیدی تو آخرین نگاهی
تو آخرین ترانه واسه ی بی پناهی
رفتی تو من مردم وقتی تو رو به اون سپردم
آسون نبود از تو گذشتن بعد تو پاییزه سرگذشتم
دلواپسم برا تو آهای دار و ندارم
چه سخته تو نباشی یا که تو رونبینم
تو دنیایی که نیستی سخته نفس کشیدن
رفتی تو مرد قلبم ندیدی پر دردم
آسون رفت از پیشم تو نبودش دیوونه میشم
گریه امونم و بریده امیدم نا امیده
چه حالی بود شنیدم آهنگامو شنیده
تو آخرین امیدی تو آخرین نگاهی
تو آخرین ترانه واسه ی بی پناهی
رفتی تو من مردم وقتی تو رو به اون سپردم
آسون نبود از تو گذشتن بعد تو پاییزه سرگذشتم
- ۹۸۹
- ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط