شادی ام با دیگران است و غمم سهم خودم

شادی ام با دیگران است و غمم سهم خودم
دیدگاه ها (۱)

چه ناتوان است دلِ انسان

خدا همون لحظه ای کنارته که میگی: وای شانس آوردما

تو به دنیا اومدی که زندگی کنی، سهم تو آرزوهاته

اگه خواب دیدن اختیاری بود، رویای مداومم بودی

صبح تان پر از محبت الهیسهم امروزتان شادیسهم زندگی تون عشقسهم...

الهی سهم امروزت شادی🙏سهم زندگیت عشقسهم قلبت مهربانیسهم چشمت ...

غرنطینه مال غمم😅💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط