اگه زندگیت ته ڪشید

اگه زندگیت ته ڪشید
بشین با ته دیگش حال ڪن
هی نشین بگو به آخرش رسیدم..!://
دیدگاه ها (۲)

والا 😃 سخت نگیرید

چ روش تبلیغاتیی 😂

مرتیکه هیز یه قدم دیه بردار تا بت بگم اخر هیز بازی چیه 😒

هر کی امادس بگع 😂

بچه ها یه جورایی به ته گالریم رسیدم، پس اگه فعالیت ها کم شده...

مهدی(عج)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط