از " تـــو " دلـگیـــر نیستــــم....

از " تـــو " دلـگیـــر نیستــــم....

از دلـــم دلـگیـــرم....

کــــه بیوفاییت را صبــــورانــــه تحمـــــل میکـند
دیدگاه ها (۳)

آرزوهایی هستندبه نام آرزوهای محال#تُیکی از آن هایی!

شبِ پاییز بلندستولی نه به اندازه یدلتنگیِ تو😑 ..

#تُ از میان تمام حروفهمانی که کشف نشد!#تُ معنای سکوت منی!

گاهی فکر می‌کنمخوب است که آدم‌ها اسم دارندو به‌هنگام دلتنگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط