خوب شدم ولی هنوز تو بیمارستانم•~•💔

خوب شدم ولی هنوز تو بیمارستانم•~•💔
دیدگاه ها (۲۷)

تروخدا تا آخر بخونید لطفا

دو دلممم پستامو حذف کنم یه وایبی بزارمممم؟؟؟؟؟

میدونم آدم خاصی نبودم ولی حس میکنم باید برم نه ؟ :))مود سگی ...

بچهه ها ایروها داره موکا آزاری میکنه 😭😭😭میگه باید به کسایی ک...

پس کجایِ قصه رو خوب نوشتن؟من که پودر شدم تو این همه غم.🖤

🖤🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط