شاید تو ایتا زدم

شاید تو ایتا زدم
به روی چشم


یاشاسین آذربایجان به خدا از صب فاز آذری برداشتم 😂😂😭
دیدگاه ها (۰)

😂 😂 😂 😂 جرررر 😂 😂 😂

به درخواست یکی از گل های پیجمون اینم از لینک گروه تو ایتاااا...

عروسیه کیهههههه زود تر میگفتی من لباس ندارم چی بپوشممممممممم...

چیشد نفهمیدم🤔

امروز زدم تو فاز تهکوک😁

آقا بد زدم تو فاز آقای پلانکتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط