بچه پولدارها همان هایی هستند که اغلب شغلشان، خوردن، خوابی
بچه پولدارها همان هایی هستند که اغلب شغلشان، خوردن، خوابیدن و است و اگر هم فعالیتی می کنند یا عرقی می ریزند در باشگاه های بدن سازی است، شغلی که به لطف ثروت پدرانشان از امنیت بالایی هم برخوردار است و می توان حالا حالاها روی آن حساب کرد.
ترویج زندگی اشرافی به روش های مختلف اگرچه ممکن است اثرات منفی کوتاه مدتی روی افراد بزرگسال بگذارد اما به عقیده رفتارشناسان این سبک زندگی برای جوانان امروز الگو شده و ابعاد زندگی آینده سازان کشور را تحت الشعاع قرار می دهد موضوعی که در حال حاضر شاهد آن هستیم.
در حالیکه عده ی بیشماری از مردم با گرانی و بیکاری و بیماری و خشکسالی و … دست و پنجه نرم میکنند عده ای اندک نمیدانند از ثروت افسانه ای شان چگونه استفاده کنند. باید پذیرفت تا زمانی که تحریم است رانت و ویژه خواری و دور زدن قانون وجود دارد تا زمانیکه تحریم است رقابتی وجود ندارد تا زمانیکه تحریم است فساد است تا زمانیکه تحریم است شکاف عمیق تر و عمیق تر میشود غر زدن شما به رئیس جمهور بی فایده است ویرانه ای که باقی مانده است. ابدا با این شرایط موجود آباد نمیشود باور کنید اگر تحریم ها نبود شاید این خوشگذرانان همچنان وجود داشتند. ولی عده بیشماری از مردم نیز رفاه به مراتب بالاتری داشتند ایمان و اعتقاد قوی تری داشتند و امید و اشتیاق زندگی شان، ما را از بحران جمعیتی آینده نیز دور میکرد. بعد از مدیر ناکاربلد، تحریم بلای خانمانسوز مردم ضعیف و طبقه متوسط است و ابزاری است برای پایان نیافتن ثروت افسانه ای حامیان ادامه تحریم و فلاکت مردم …
ترویج زندگی اشرافی به روش های مختلف اگرچه ممکن است اثرات منفی کوتاه مدتی روی افراد بزرگسال بگذارد اما به عقیده رفتارشناسان این سبک زندگی برای جوانان امروز الگو شده و ابعاد زندگی آینده سازان کشور را تحت الشعاع قرار می دهد موضوعی که در حال حاضر شاهد آن هستیم.
در حالیکه عده ی بیشماری از مردم با گرانی و بیکاری و بیماری و خشکسالی و … دست و پنجه نرم میکنند عده ای اندک نمیدانند از ثروت افسانه ای شان چگونه استفاده کنند. باید پذیرفت تا زمانی که تحریم است رانت و ویژه خواری و دور زدن قانون وجود دارد تا زمانیکه تحریم است رقابتی وجود ندارد تا زمانیکه تحریم است فساد است تا زمانیکه تحریم است شکاف عمیق تر و عمیق تر میشود غر زدن شما به رئیس جمهور بی فایده است ویرانه ای که باقی مانده است. ابدا با این شرایط موجود آباد نمیشود باور کنید اگر تحریم ها نبود شاید این خوشگذرانان همچنان وجود داشتند. ولی عده بیشماری از مردم نیز رفاه به مراتب بالاتری داشتند ایمان و اعتقاد قوی تری داشتند و امید و اشتیاق زندگی شان، ما را از بحران جمعیتی آینده نیز دور میکرد. بعد از مدیر ناکاربلد، تحریم بلای خانمانسوز مردم ضعیف و طبقه متوسط است و ابزاری است برای پایان نیافتن ثروت افسانه ای حامیان ادامه تحریم و فلاکت مردم …
- ۱.۴k
- ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط