آبان "مهر" دیده بود

آبان "مهر" دیده بود
دل اش گرم بود به پشت اش ..
اما
باز هم دل اش به این پاییز
قرص نمی‌شود !
#تُ بگو من چه کنم
با مهری که نیست و
بغضی که هست ...
دیدگاه ها (۲۰)

سلام ب تک‌تک دوستان گلم شبتون اناری😍 😄

که شب ابتدای تمامرازهای من و #تُ ست

میان تمام داشته هایم#تُ یک نداشتهِ بزرگی...

کاش عزراییل مرا در آغوش #تُ پیدا میکرد

دو پارتی از باجی .... ادامه پارت آخر

ای نگار جان، ای فروغ دیدهبدان که دل من سراسر آتش مهر توست و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط