چرا خدایااااااااا

چرا خدایااااااااا
دیدگاه ها (۱)

ازبچگی سوختیم هنوزم که هنوز....خوشیم چی بوده خدایا

کاش میدونستی ودرک میکردی

واقعا دلم گرفته ونمیخوام دیگه باشم

مهربان باش

خدایااااااااا

چرا تو انقدر نازی دخترررررررر خدایااااااااا 🤯

خدایااااااااا ایناروووووو🥹🛐😭✨#آشتین#آندرس#آشدرس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط