‌ماتَْگدر تذلٌنــٕی..اوُانـا اگْلـ‍ّٓک لیٌٓش..؟

‌ماتَْگدر تذلٌنــٕی..اوُانـا اگْلـ‍ّٓک لیٌٓش..؟
احًــــــْواٖزیٌ
اصلے....او ام ش‍ٰـیله.ربــتــٓنی
دیدگاه ها (۲۵)

مخـــــنوگـــــه روحـــــے....

تره جروحی عدهن اهل

یلمغیم هجر ما بیک مطرة شوڪ...یبس عود انتظارک راید اتبلـل....

انـتـه و عـشـــــره مـثلــــــــــلک مـا یـهـزونــــــــــے

# خ#و#د#ک#و#ش#ی#

الکی نبود که عادل بهش صندلی نمیداد!!

آخه نگاه ش کنین چه خوشگلهقربونش برم 😍❤گزارش=ک*کش و حرو*زاده ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط