به سلایق هم احترام بگذارید

به سلایق هم احترام بگذارید
البته پهلوی جزو سلایق حساب نمیشه
پخلوی چجوری اینهمه آدم رو به ناحق کشته،ما باید به پخلوی احترام بزاریم؟
چجوری زیر ساختارو زدن،رهبرمونو زدن،ما باید احترام بزاریم؟
دیدگاه ها (۲)

دوستم باهام ست کرددوستم: @raminjafarnia2222

ادامه اش

معامله نهاییپارت ۴۰همونطور که انتظار داشتم ، خوابم نبرد . ام...

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط