مامانم واسه داداشم ماکارونی درست کرد واسه ناهار
مامانم واسه داداشم ماکارونی درست کرد واسه ناهار
باعشق به ماکارونی نگا کردم و گفتم :
حیف که روزم وگرنه میخوردمت
ههههععععععی
کی اذون میگه خداااا
باعشق به ماکارونی نگا کردم و گفتم :
حیف که روزم وگرنه میخوردمت
ههههععععععی
کی اذون میگه خداااا
- ۱.۲k
- ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط