اینم حرف دل@@

اینم حرف دل@@
دیدگاه ها (۱)

به بعضیام بایدگفت دسخوش بابا... یـدی بـه بـاورهام@@

خودکرده راتدبیرنیست

حرف دل زیاد دارم ولی کسی رو ندارم حرف دل بزنم بهش

# بگید بگید که دارید میگید حرف دل ملت رو میگید اینم بگید مذا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط