هوا دو نفرست..شعور ندارد که بفهمد ..شاید کسی تنها باشد و
هوا دو نفرست..شعور ندارد که بفهمد ..شاید کسی تنها باشد و
غم گوشه ی دلش چنبرک بزند
غم گوشه ی دلش چنبرک بزند
- ۳۴۵
- ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط