کیا اینطورن؟

کیا اینطورن؟
من که اگه ببینم اتاق خاموشه
چشامو میبندم میرم داخل
راه میرم میرم
تااااا پام به یه چیزی بخوره بعد میشینم اونجا میخوابم:///
نخندین:|
دیدگاه ها (۲۵)

قربونت برم

قربوووووووووووون اون خنده هاتتتتتتتتتت

وایییی الهییییینگا این نینی رو کنین اخی

جووونبچه های جناب خان حخخخخخخخخخ

آقا دارم یه آرت جدید میکشم،قول میدید حمایتم کنید؟اگه حمایت ن...

پزشک ما پارت ۶

وقتی اون یه....(درخواستی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط