ﻣـﻪ ﻧﺎﻣﻬـﺮﺑـﺎﻧـﻢ، ﺑـﯽ ﮔﻨـﻪ ﺩﺍﻣـﻦ ﮐﺸﻴ‍ـﺪ ﺍﺯ ﻣـﻦ

ﻣـﻪ ﻧﺎﻣﻬـﺮﺑـﺎﻧـﻢ، ﺑـﯽ ﮔﻨـﻪ ﺩﺍﻣـﻦ ﮐﺸﻴ‍ـﺪ ﺍﺯ ﻣـﻦ

ﭼـﻪ ﺑـﺪ ﮐــﺮﺩﻡ

ﭼ‍ـﻪ ﺑـﺪ ﺭﻓـﺘـﻢ

ﭼـﻪ ﺑـﺪ ﮔـﻔـﺘـﻢ

ﭼـﻪ ﺩﻳـﺪ ﺍﺯ ﻣـﻦ ؟!
دیدگاه ها (۲)

نازه ❤

حامد و سپهر 😙 جیگرای خاله ❤

کـاشکی یکی باشه که باهاش حرف میزنی سبک شی نه پشیمون ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط