به بابا زنگ زدم سه ساعته دارم میپرسم چجوری یه سوسک بکشم_

به بابا زنگ زدم سه ساعته دارم میپرسم چجوری یه سوسک بکشم_
دیدگاه ها (۳)

ینی عاشق پروفمم

بشه کونی🤬

ملت کصخل شدن"شات مال من نی"

درد توی چشمام داره پرسه میزنه

این منم که ۲۴ ساعته همچین حسی دارم وقتی یاد یه نفر میوفتم

نام وصل شدددددددددددد2 ساعته دلم فش میدم و یه گوشه کز کردمیه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط