بسیجی دختر خوش قدّ و بالا!

بسیجی دختر خوش قدّ و بالا!

شکـر پاره! نبـات فرد اعلا!😋

به قصد قـربت و راه الی‌الله

ببوسم پرچم روی لُپت را؟😉 💋
دیدگاه ها (۱)

هنوز کودکم...!دستم را بگیر که بی " تو " بودن را بلد نیستم......

دست در دست خیالت به همه خواهم گفت...ک تویی مرهم این دل بخدا،...

میرم...

کمالمون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط