حضرت ماهِ مهربونِ من!!
حضرت ماهِ مهربونِ من!!
میدونم بخشنده تر ازین حرفهایی...
ببخش حضرتم!
سرباز خوبی برات نبودم!!
میخوام جبران کنم... 😔
میدونم بخشنده تر ازین حرفهایی...
ببخش حضرتم!
سرباز خوبی برات نبودم!!
میخوام جبران کنم... 😔
- ۷.۵k
- ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط