حضرت ماهِ مهربونِ من!!

حضرت ماهِ مهربونِ من!!
میدونم بخشنده تر ازین حرفهایی...
ببخش حضرتم!
سرباز خوبی برات نبودم!!
میخوام جبران کنم... 😔
دیدگاه ها (۱)

گریه کن سردار!!بحال این سرباز بی کفایتِ گناهکار گریه کن!!!سر...

خدایا شکرت که اینقدر بنده های خوب داری!خدایا ممنونم که منو ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط