فالوش کنین عچقمو

فالوش کنین عچقمو
آیدیش😶🙈
@K_popp
دیدگاه ها (۲)

انقدر دوس دارم رو این پله قدم بزنم😂منتها خب😑بیخی ندونین بهتر...

بگین که فقط من نبودم که رو تلفظش تاکید داشتم😢😂💔

نه دیگه نشد ببینشلغم شمایین منم کلمم یا اکبر

https://wisgoon.com/rinrinایدیش:👆👆فالوش کنین قربونتون ✨🌀

چرا تا الان دوستمو فالو نکردید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط