کاش یکی بود که میتونست بفهمه از داخل چقدر داغونی

کاش یکی بود که میتونست بفهمه از داخل چقدر داغونی
دیدگاه ها (۱)

FUKE

دارای پست های خوب+++

سرعت و عشق

ولی کاش بفهمیمتوی بعضی لبخندهاچقدر درد.. چقدر زخم.. و چقدر ح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط