ساکت و خیره به عکست

ساکت و خیره به عکست

بوی سوختنی می آید !

به خودم می آیم ، لعنتـــــــــــــی

آخرین سیگار هم ته گرفت !
دیدگاه ها (۱)

عشق کوتاه استو فراموشی چـــــــــــــــــــقدر طــــــــــــ...

.

خدایا آسمانت چه مزه ایست؟من تا به حال فقط زمین خورده ام

عشق یک حس مه آلود است انتهایش را کسی هرگز نمی داند …

زندگی میده بوی عنه ته سیگار...

بوی پیراهن خونین کسی می اید#کربلایی_حسین_ستوده🎤

ازدل مرده من بوی کفن می اید💔❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط