بچه ها لطفاً اون پایین رو بخونید عزیزانی اومده بودن پیوی
بچه ها لطفاً اون پایین رو بخونید عزیزانی اومده بودن پیوی که نادیا دوست دختر حامیم حدود 15 نفر بودید عزیزان این فقط شایعه هستش اصلا همچین چیزی نیست فن پیج های حامیم خودشون می دونن حامیم سر همین جریان سه ساعت لایو گذاشت و توضیح داد لطفاً دیگه تمومش کنید و کسایی هم که شایعه ساخته بودن شما خسته نمیشی اینقدر شایعه می سازی تهش که چی چی بهت می دن جام جهانی رو می گیری به چی میرسی که می یای شایعه می سازی و اینکه در آخر هم بگم نادیا فقط فامیلیش صالحی هست هیچ نسبتی با حامیم نداره که گفته بودین دختر عموش نادیا حتی تو یکی از باکس ها هم گفته بود این چرت و پرت ها و حاشیه ها رو باور نکنید اینا همشون دنبال اینن حاشیه بسازن دیگه بسه عزیزم 😡😡
اگه تا اینجا رو خوندی خیلی ممنون ✨🫶🏼
اگه تا اینجا رو خوندی خیلی ممنون ✨🫶🏼
- ۱.۴k
- ۰۴ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط