این جمله بیشتربهش مخورهه جوادخیابانی گفته باشه

این جمله بیشتربهش مخورهه جوادخیابانی گفته باشه
دیدگاه ها (۱)

بهش میخورهه پدرپسرباشن

ایناهمشون فیلترشکنن توگوگل پلی

هی چینیاازقیدمحمودبگذرین محمودمال ماهه خخخ

وسط جنگ لاک زده!!!

:))

چرا باید کسایی باشه که این جمله هارو درک کنم چرا

فعلا جمله تراز این باشه ...🔴ما از آمریکا نمی‌ترسیم ولی ‌.‌.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط