و‌ انگار که ما صاحبان غمیم و وارثان دلتنگی:)

و‌ انگار که ما صاحبان غمیم و وارثان دلتنگی:)
دیدگاه ها (۰)

من از اون دسته آدمام که هیچ‌وقت هیچ جمله‌ای رو پیدا نکردم که...

‏یک سوم حجم بدنم از حرفایی که ریختم تو خودم تشکیل شده!

🥺💔☹️

و انگار ک ما صاحبان غمیم و وارثان دلتنگی...

هدف گیری و سرنگونی جنگنده اف ۱۵ آمریکای اپستین ها

کار قشنگصاحبان اصلی انقلاب♥️🙏🇮🇷♥️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط