داداشم ببخشید ببخشید ولی چیکار داری؟ 😂 😂 😂

داداشم ببخشید ببخشید ولی چیکار داری؟ 😂 😂 😂
اره کار میکنم.
من نجات غریقم، دارم مدرک مربی گری و غواصی میگیرم، کمک مربیم، با مامانم انلاین شاپ دارم. معلم خصوصی زبان انگلیسی واسه بچه های 5 سال به بالا تا 10 سال هستم.
خیلی سخته بشمرم حقوق چقدر میگیرم ولی تقریبی بخوام بگم ماهی 10 میلیون.
حالا جدی میخواستی بدونی چیکار داداش گلم؟ 😂
دیدگاه ها (۵)

نمیشد از ساجا بویز گذاشت ولی از هانتریکس نه کهههه

ببین منوووو ببین منوووو... من سر این فوتوشاپ جررررر خوردمممم

فقط منم که اینو گذاشتم رو زنگ اهنگ بیدار شدنم؟

دختره ی پیکمی خوش شانس😑😑

ابلیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط