خاطره و نوستالژی javad 21035430

دیدگاه ها (۱)

شده نزدیک ،که هجرانِ تو ما را بکشد !اشتیاقِ تو ،مرا سوخت ، ک...

گریستم برای ما ،که پاییز نیامده ریختیم ...!

کاش یکی بود که میگفت: از سرعت خود بکاهید

یاد آن ایام بخیر.....لعنت به زندگی بزرگسالی و مسوایت ها!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط