عکس‌نوشته و پوستر raha555 29670462

دیدگاه ها (۳)

ای کاش کسی می آمد و غم ها را از قلب اهالی زمینبرمیداشت... #س...

در این زندان، برای خود، هوای دیگری دارمجهان گو، بی صفا شو، م...

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست😐😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط