_

_
میگفت،خوبه که آدم گاهی بشینه یه جای خلوت با خودش حرف بزنه و دردودل کنه تا سبک شه اینجوری دیگه ترسی هم نداره که راز دلش جایی گفته بشه.
شما واسه خلوت کردن با خودتون کجا میرید.
دیدگاه ها (۶)

#مد.لباس.زنانه

#نوستالژی اگه با این چراغ نفتیا خاطره داری ، بدون داری پیر م...

توضیحات میخوام دوباره در مورد یوکی بگم بهتون

چه محتوای فیلم جذابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط