نمکه بیچاره 😐 😂 😄 😂

نمکه بیچاره 😐 😂 😄 😂
دیدگاه ها (۷)

ټݩها داڔایـے ما همیݩ ݪحظــہ هاښټ.

برای موندن آدم ها در کنارتونسازش بکنیداماخواهش نه

همدیگه رو نابود میکنیم و اسمشو میذاریم تقدیر!

پیش به سوی بندرعباس واسه ساخته یه کاره جدید واسه یه دوسته خو...

شریف زیادی نمکه🐣🌚😂😂#şerif | #edit

ساختن ظروف با خمیر نمکه فکر کنم ولی واقعا خیلی قشنگن✨

علی صادقی:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط