واااايييي.....عشقه...قيافشو...چه باحاله هركي ببينه و لايك

واااايييي.....عشقه...قيافشو...چه باحاله هركي ببينه و لايك نكنه....بي سليقس...كي لايك نميكنه..؟؟؟؟ نفسه منو هيچ كس نمي تونه ازش بگذره
دیدگاه ها (۶)

قربون خنده هاش برم...جيگرم

جيگر منه...اوپاي گلم....ميميرم براش

به اميد ان روز ...شايد بعضي ها خوشحال شن...

نظر نظر نظر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط