‌‌

‌‌
خوش خوش کشانم میبری

اما نگویی تا کجا؟
دیدگاه ها (۱)

یارایِ بی‌ تو زیستنم نیست ، بیش از این ...

‌گر چاره توییبیچاره منم جآنا

دلبر توی که از همه دل میبری

اولش سخته ولی بعد لذت میبری....🙂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط