توسعه‌فردی و روان‌شناسی anoooshaaa 22220605

دیدگاه ها (۳)

........

اگه یکی ازت بپرسه چرا داری زندگی میکنی؟جوابی داری ؟ :)

من بادکنکی ام تو شهر کاکتوس ها...🌵

گریس: فک کردی من فاحشه‌ام؟تامی: همه ما فاحشه‌ایم، فقط بخش‌ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط