زندگی میکنم, حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم , چون این
زندگی میکنم, حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم , چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد, بگذار هرچه از دست می رود,,برود,,, من آن را میخواهم که به التماس الوده نباشد,, حتی زندگی..
- ۳.۸k
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط