من عاشق اینم. خیلی نازه ♥♥♥♥

من عاشق اینم. خیلی نازه ♥♥♥♥
دیدگاه ها (۱)

من الان خیلی ناراحتم چون فک می کنم سوزی عشقم باهام قهر کردها...

اینو که همتون میشناسید

ای جانم عزیزم ♥♥♥♥

سوزی جون کوشی فدات شم ♥♥♥♥

عاشق اینم خیلی خوبههه اولین اهنگ ژاپنی که دوسش دارم

عاشق این انیمه ام اسم انیمه :او شی نو کو خیلی خیلی باحاله پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط