هرکی دوص دارع بیشتر ازم بدونه و فرندشه و یا سوالی و درخو

هرکی دوص دارع بیشتر ازم بدونه و فرندشه و یا سوالی و درخواستی دارع راحت بیاد پی جواب میدم
دیدگاه ها (۱۳)

زیاد فکر کردن قاتل حال خوب آدمه!

میمیری زود .....یجور زندگی کن انگا قرار نیس ببینی طلوع بعدو

صبح جمعتونم بخیر

اینکه یه نفر به چیز های خیلی کوچیک درموردت توجه کنه واقعا قش...

هر سوالی دوست دارید ازم بپرسین جواب میدم 😚

سلام سلام دوستان شما هر سوالی دوست دارید ازم بپرسید جواب مید...

دوست؟. . . . . . #افسانه#فکت#ویسگون 𐙚𐙚ᡴꪫ𐙚𐙚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط