خوب باید بگیم خنگ یا باهوش. ؟؟؟؟

خوب باید بگیم خنگ یا باهوش. ؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲)

میدان ازادی

چقدر جالب

بع ست خاص

بچه ها خنگه یا باهوشکامنت آخه مگه میشه نی نی من خنگ باشه .🥹🥹...

عاشقانه های شبنم

حرفی دارم؟آره دارمواقعا این بشر خنگ بود و در عین حال باهوش ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط