درنهایت،

درنهایت،
خودت باید قهرمان خودت باشی
چراکه بقیه سخت مشغول
نجات دادن خودشان هستند.
دیدگاه ها (۱)

با زندگی قهر نکن ...زندگی منت هیچ کس را نمیکشد ..!

مادر بودن اصلا آسون نیستمخصوصا اونجایی که بایدقوی باشیهم خان...

حال خوبت را به هیچکس گره نزن!!یاد بگیر، بدون نیاز به دیگران ...

فقط باید خودت باشی نه؟🪐❣️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط